Mallar och dynamiska projekt
Enkel anpassning av bulkprojekt
Platshållare
Platshållare gör det möjligt att anpassa din design med både standardfält och anpassade fält, som enkelt fylls i via CSV- eller Excel-data. I mallar anpassar dina kunder dessa platshållare direkt i designgränssnittet och hanterar beställningen och betalningen. I dynamiska projekt kan du mata in dynamiskt innehåll från en Excel-lista, vilket gör det enkelt att skapa personliga beställningar en masse. Standardfält inkluderar vanligtvis namn och adress, medan anpassade fält kan vara vad som helst som definieras av dig, vilket underlättar unika projektutgångar för varje kund.
Uppfyllande av flera adresser
Denna funktion effektiviserar processen för dynamiska projekt genom att möjliggöra distribution av individualiserade projektkopior till specifika adresser. Genom att ladda upp en CSV-fil med leveransinformation kan du se till att varje unikt anpassad utskrift når den avsedda mottagaren på ett effektivt sätt, perfekt för omfattande distribution av anpassade fotoprodukter.
Skapande av bulkprojekt
Bulk Project Creation är en hörnsten i Dynamic Projects och gör det möjligt att skapa många projektkopior med unika data från en Excel- eller CSV-fil. Detta är perfekt för att personifiera t.ex. bröllopsinbjudningar med varje gästs namn och förenkla skapandeprocessen genom att automatisera personifiering och distribution.
Skapare och användare (kommer snart)
Denna funktion är en viktig aspekt av mallar och gör det möjligt att skapa en projektmall med fasta och anpassningsbara element. Designers (skapare) skapar en mall med varumärkeselement och platshållare som andra (användare) kan fylla med personligt innehåll. Detta är särskilt användbart för företag som vill erbjuda märkesvaror som kunderna kan anpassa, vilket förbättrar kundupplevelsen med skräddarsydda produkter.
Uppladdning av CSV-data
Ladda upp strukturerade data från Excel eller kalkylblad för användning i dynamiska projekt, vilket underlättar massanpassning av fotoprodukter. Denna funktion sparar mycket tid genom att automatisera anpassningen av varje projektkopia med unika detaljer, t.ex. namn på bröllopsinbjudningar eller tackkort.
Förhandsgranskning
Efter uppladdning av data ger denna funktion möjlighet till en detaljerad förhandsgranskning av alla genererade projektkopior. Det är avgörande för att säkerställa att varje kopia uppfyller kraven på design och textlängd, och ger en sista kontroll innan du fortsätter med bulkskapande och distribution. Detta steg säkerställer att slutprodukten perfekt motsvarar dina och dina kunders förväntningar.
Anpassad till ditt arbetsflöde
Oavsett vilka behov ditt galleri, projekt eller arbetsflöde har, har vi lösningarna för att täcka dem alla.
Rabatt för professionella
På 35 % får du rabatt på fotoprodukter som tillverkas av vårt labb och säljs direkt till dina kunder.
Allt-i-ett-plattform
Vi täcker betalningshantering, fakturering, e-postflöden, produktion, leverans och kundservice.
100 % av vinsten från fotoprodukter
Behåll 100 % av vinsten från försäljningen av dina fotoprodukter, utan några provisionsavgifter.
Omfattande produktutbud
Öka dina intäkter med Saal Digitals omfattande sortiment av fotoprodukter.
Låt oss börja din resa
Utforska Saal Photo Portal: skapa gallerier, projekt och sälj bilder enkelt. Registrera dig gratis för att utforska på egen hand eller boka en demo för en guidad genomgång som är skräddarsydd för ditt arbetsflöde. Börja bygga ditt digitala skyltfönster nu!