Vart är min beställning?

WHur får jag reda på om min beställning har tagits emot?

Om en beställning har överförts till oss får du en orderbekräftelse via e-post till den e-postadress du angav vid beställningen.

Observera först följande:

  • Kontrollera även din skräppostmapp. Det kan vara så att hos vissa leverantörer lagras orderbekräftelserna i skräppostmappen.
  • Ibland kan det ta lite tid innan orderbekräftelsen kommer fram.

 

Jag har inte fått en orderbekräftelse. Vad gör jag?

Om du fortfarande inte har fått en orderbekräftelse efter några timmar, vänligen kontakta oss via formuläret här https://www.saal-digital.se/support/

Efter att ha fått ditt meddelande kommer vi att kontrollera vad som hände med uppladdningen av data och meddela dig omedelbart om uppgifterna har mottagits eller om du måste beställa igen.

Snälla notera följande:

  • Innan en ny beställning
    Fråga alltid först innan du beställer igen själv.
  • Betalningsmetod Paypal
    Med PayPal-betalningsmetoden debiteras inte pengarna om vi inte har fått beställningen. Du ger endast behörighet när du beställer. Först när vi får beställningen debiteras pengarna. Om vi ​​inte får beställningen kommer auktorisationen att raderas efter en tid.
  • Uppladdning avbruten
    Om överföringen av dina uppgifter har avbrutits av någon anledning, vänligen kontakta oss med hjälp av formuläret här: https://www.saal-digital.se/support/

          Efter att ha fått ditt e-postmeddelande kommer vi att kontrollera vad som hände med uppladdningen av data och ge dig                  omedelbart meddelande om uppgifterna har mottagits eller om du måste beställa igen.

Viktigt: Fråga alltid först innan du beställer igen själv.